אחד התחומים המורכבים והמעניינים כיום בשוק הוא התחום של ביטוח מנהלים. לא סתם בדצמבר 2015, מדינת ישראל הכריזה על מעין הפרטה בתחום ביטוח מנהלים במדינה, שכן, קיים ניסיון ליצור תחרות גדולה בשוק של ביטוח המנהלים, תחרות שבאה לטובתם של המנהלים עצמם, שיכולים לנצל את התחרות להתמקחות על התנאים שלהם, ועל גובה דמי הניהול שהם ישלמו בכל שנה לחברה הביטוח. אולם, למרות שמדינת ישראל מעודדת תחרות יזומה בשנים האחרונות של חברות הביטוח בכל נושא הביטוחים למנהלים, אנשים רבים במדינת ישראל לא מכירים ומבינים מספיק בתחום זה, וכך למעשה, הם לא מנצלים דיו את האפשרויות המגוונות והרבות שקיימות בידם בנושאים אלה.

המרכז לביטוח מנהלים הוא מרכז שקם במטרה לסייע למנהלים רבים לנהל את נושא ביטוח המנהלים שלהם בצורה המיטבית ביותר שעשויה לייצר עבורם הכנסה מרבית. יתר על כך, המרכז לביטוח מנהלים מסייע ללקוחות שלו להתנהל ולייצר קשר מול חברות הביטוח שלהם, הבנקים השוני, ובתי ההשקעות שניתן להשקיע בהם את הכסף. השירות שניתן במרכז לביטוח מנהלים, הוא שירות אדיב ויחיד מסוגו, אשר ניתן על ידי קשת רחבה של מומחים ואנשים מקצוע בתחום ביטוח המנהלים שפועלים ועבדים במרכז שלנו.

אתר האינטרנט של המרכז לביטוח מנהלים, הוא אתר אינטרנט מוביל ויחיד מסוגו, אשר נמצא בכתובת האינטרנט הבאה – https://grid.org.il/. באתר האינטרנט שלנו, תוכלו למצוא מידע חשוב ורלוונטי עבורכם בתחום ביטוח המנהלים, מידע אשר עוסקים בתחומים הבאים – מה זה ניוד ומי זכאי לו? הסוגים השונים של ניודים שקיימים כיום, מידע חשוב על ניהול ביטוח המנהלים, ועוד. קיימת חשיבות רבה לביטוח מהסוג הזה ולכן כדאי דרך האתר ללמוד את התחום לעומק…