Site icon המרכז לביטוח מנהלים

הפקת חשבונית דיגיטלית

קרדיט תמונה: freepik

חשבוניות דיגיטליות הן סוג חדש של חשבוניות המשתמשות באמצעים אלקטרוניים לעיבוד ומסירת מידע. הם נשלחים בדרך כלל באמצעות דואר אלקטרוני או SMS.

החשבונית הדיגיטלית היא אחת הדרכים הטובות ביותר לצמצם את השימוש בנייר, המהווה דאגה סביבתית עצומה. הם גם עוזרים לחברות לעקוב אחר המלאי שלהן ולוודא שהן לא מזמינות יתר על המידה.

 

חשבונית דיגיטלית היא מסמך הנשלח ללקוח בצורה אלקטרונית

יש לו אותן תכונות כמו חשבונית נייר, אך ניתן לחתום עליה ולאמת אותה דיגיטלית.

חשבוניות דיגיטליות נשלחות לרוב ללקוחות באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הם משמשים לעתים קרובות על ידי עסקים שיש להם נוכחות מקוונת ורוצים להציע ללקוחות שלהם דרך נוחה יותר לשלם עבור המוצרים או השירותים שלהם.

חשבוניות דיגיטליות שימושיות גם לעסקים שיש להם לקוחות במדינות שונות, שכן ניתן ליצור אותן בכל מטבע שנדרש.

חשבונית היא מסמך משפטי המתאר את השירותים או הסחורה שנמכרו ואת סכום הכסף המגיע. החשבונית הדיגיטלית היא מסמך אלקטרוני, אותו ניתן לשלוח ללקוח במייל, בפקס או באינטרנט. לאחר מכן, הלקוח יכול לשלם עבור החשבונית באמצעות כרטיס אשראי, העברה בנקאית או המחאה.

 

יתרונות לחשבונית הדיגיטלית

לחשבונית הדיגיטלית יש מספר יתרונות על פני חשבונית מבוססת נייר: היא ידידותית יותר לסביבה וקל יותר לעקוב אחר מה צריך לשלם ומתי. לדוגמה, אם יש לך חשבונית מבוססת נייר בסך 500$ עבור שירותים שניתנו ללקוח שלך, תצטרך לעקוב אחר כל החשבוניות הללו כדי לדעת מתי יש לשלם אותן וכמה צריך לשלם. עם גרסה דיגיטלית, כל המידע הזה זמין במקום אחד בכמה לחיצות בלבד.

חשבונית דיגיטלית היא מסמך שמופק אלקטרונית על ידי מערכת אוטומטית ונשלח לנמען. זה יכול לשמש כתחליף לחשבוניות נייר ויש לו גם כמה יתרונות על פניהן.

היתרון הראשון של חשבוניות דיגיטליות הוא שקל יותר להפיק ולשלוח אותן. ניתן לעשות זאת תוך מספר שניות, ללא כל צורך בהדפסה או דיוור. היתרון השני של חשבוניות דיגיטליות הוא שהן זולות יותר מנייר, מה שאומר שעסקים לא צריכים להוציא כסף על תהליך ההדפסה או על דמי משלוח. היתרון השלישי של חשבוניות דיגיטליות הוא שניתן לעקוב אחריהם בקלות רבה יותר מאשר ניירות, מה שאומר שעסקים יוכלו לראות מי פתח את החשבונית שלהם, מתי היא נפתחה ומאיפה היא נפתחה.

הפקת חשבונית דיגיטלית אינה רק יצירת PDF. מדובר בקבלת המידע הנכון בזמן הנכון לאנשים הנכונים. תוכלו לעשות הפקת חשבניות דיגיטליות דרך invoice2go

התהליך מתחיל באיסוף נתונים ממקורות שונים ולאחר מכן ארגון שלהם בצורה הגיונית עבור העסק שלך. לאחר שעשית זאת, תוכל להפיק חשבונית על ידי ביצוע השלבים הבאים:

1) בחר תבנית חשבונית מהספרייה שלך.

2) הזן נתונים כגון שם הלקוח, פרטי התקשרות, פריטים שנמכרו ופרטי מס.

3) הוסף הערות או הוראות עבור הלקוח.

4) סקור וערוך את כל העבודה שלך לפני שתסיים אותה על ידי לחיצה על כפתור "צור".

Exit mobile version