Site icon המרכז לביטוח מנהלים

מה הסוכנות מציעה לנו?

סוכנות ביטוח

The Coach Space באתר PEXELS

בכל עת, כשאנחנו נדרשים לרכוש פוליסות ביטוח, בין אם זה באופן חד פעמי, בין אם זה בכל שנה כשאנחנו צריכים לחדש את הפוליסה הישנה שברשותנו, אנחנו בוחנים לא רק פוליסות על פי עלויות ותנאים, אלא הרבה פעמים אנחנו גם בוחנים ומשווים בין סוכנויות ביטוח שונות במטרה למצוא את הסוכנות דרכה משתלם לנו לרכוש את הפוליסה הרלוונטית עבורנו.

באתר של סוכנות ביטוח גרסון, נוכל למצוא את כל הסיבות מדוע אנחנו לא צריכים לחפש יותר. כאן נוכל למצוא בית חם ומקום משתלם לרכוש דרכו פוליסות ביטוח מסוגים שונים. החל מביטוחי חיים ובריאות, דרך ביטוחי דירה ורכב, ביטוח עסקים ואחריות מקצועית ועד לפוליסות יותר מצומצמות וקטנות. כל פוליסת ביטוח שאנחנו צריכים, נוכל למצוא אצל גרסון.

באתר https://gerson.co.il/ נוכל למצוא לא רק הסברים אודות הסוכנות והשירותים שהיא מספקת לנו, מה שיעזור לנו להבין מדוע משתלם לפנות אל הסוכנות ולרכוש דרכה כל פוליסה שאנחנו זקוקים לה, אלא גם נקבל מידע מקצועי ואמין אודות עולם הביטוחים, מידע אודות פוליסות בתחומים שונים, וכן מידע על החברות השונות איתן הסוכנות עובדת.

 

למה משתלם לעבוד עם גרסון סוכנות ביטוח?

כאמור, גרסון סוכנות ביטוח מציעה לנו פוליסות ביטוח בכל תחום רלוונטי. אנחנו יכולים לרכוש דרכה ביטוחי דירה, כולל ביטוח משכנתא, ביטוחי רכב, עסקים, אחריות מקצועית (בפרט בכל מקצועות הספורט והאימון), ביטוח בריאות, חיים ועוד. אנחנו יכולים לרכוש פוליסה אחת או לרכוש את כל הפוליסות כאן, במקום אחד תחת קורת גג אחת.

מעבר לעובדה שהסוכנות מציעה לנו מגוון רחב של פוליסות, הרי שהיא גם מאפשרת לנו ליהנות מאופציה ליהנות מפוליסות של החברות המובילות בשוק. הסוכנות עובדת עם כל החברות הכי גדולות והכי איכותיות בתחום הביטוחים.

הסוכנות מעסיקה צוות סוכנים מקצועיים ומנוסים, המקפידים להכיר את הלקוחות והצרכים שלהם, בהתאם הם מחפשים עבורם פוליסות רלוונטיות דרך החברות השונות. המטרה היא למצוא פוליסות בתנאים אטרקטיביים בעלויות משתלמות.

צוות החברה עומד לרשות הלקוחות בכל עת, החל מהפנייה הראשונה לקבלת מידע אודות הפוליסות השונות ועד לשלבים מתקדמים, בהם הלקוחות מעוניינים לממש את הפוליסה על מנת לקבל כיסוי מסוים. הסוכנים מייצגים את האינטרסים של הלקוחות שלהם ושומרים עליהם.

 

איך בוחרים סוכנות ביטוח בצורה נכונה?

בשביל לבחור סוכנות ביטוח בצורה נכונה, יש לבחון תחילה את הצרכים שלנו. חשוב שנדע לא רק אילו פוליסות אנחנו מחפשים, למה אנחנו זקוקים, אלא גם מה יהיה בכל פוליסה, אילו כיסויים, באילו סכומים.

לאחר מכן, אנחנו צריכים לבחון מה מייחד ומאפיין את הסוכנות, מדוע משתלם לפנות דווקא אליה, עד כמה אנחנו יכולים לסמוך על צוות המקום והאם מדובר על סוכנות אמינה ואיכותית, שעומדת מאחורי כל הבטחה שלה. כך בדיוק נוהגים בגרסון סוכנות ביטוח.

Exit mobile version